sábado, 30 de marzo de 2013

ESSERS GROCS... Pilar Baumann i Lilhit

                               
                                 Aquetes imatges, son quadres de la Pilar Baumann.
composició i video fet per PaKitu-( Francesc Caballer)


Imatges sense cares,
cossos llargs sense cames,
ni sexe, ni cabells, ni sentit,
però apropant-se.
Caminen lentament, com el temps,
lent, però sense perdó ni clemència.
Què volen de mi?, si no els conec.
I em criden pel nom.
I em són familiars,
les seves antenes lluminoses.
Uns van vestits de record,
altres d’opressió o feblesa.
Van junts, amb mi o contra mi.
Són grocs... Molt lluents
amb blau degradat a l´esquena.
Sento ja és l’hora?
i diu l’ésser gris:
No!, no es prou groga.

Lilhit Abril-2008


Vaig coneixer a la Pilar amb una exposició seva, al veure la seva producció en vaig quedar encantada, peró sobre tot al veure ,el que jo vaig bateja com essers.
Eren com aquelles imatges dels meus somnis en aquella época, pel any 2008, i en va sortit l'escrit. La Pilar i jo tenim una conexió especial, que fá que la nostra amistat també ho sigui. Lilhit.




No hay comentarios:

Publicar un comentario