lunes, 18 de marzo de 2013

AL MEU PARE- EN EL DIA DEL PARE




AL MEU PARE

Pare, et parlo  tu...
Perquè sé que m’escoltes, des d’on estàs
avui, ploro recordant-te, i el
dia que vas marxar no podia pas, fer-ho.
Tu, que vas ser el rei de les festes
que deixares els records, la joventut i la terra
per aconseguir un futur millor pels teus...
Pare, suposo que et vas preguntar molts cops
si ho havies aconseguit?
Jo et diré que, com a mínim,
el teu esforç per fer- ho
mereix el meu agraïment, i dir-te
que la teva lluita no ha estat per no res,
ha servit per alguna cosa bona.
Una dona i dos fills, com tants i tants
homes que deixen la seva terra seca
per buscar-ne una altra de més fèrtil
sense més ajut que les teves mans
i la força de primavera, que a tu t’acompanyava.
Et coneixeran tots per la teva simpatia i
el color blanc dels teus cabells, blanc
com la neu, el cotó , els núvols,
el vestit de la núvia verge, els llençols i
i la punta que et tapa quan t’ acomiadàvem.
No estic trista, no...senzillament ploro
per no poder donar-te el petó de bona nit
de cada dia, ploro perquè...
has pogut fugir finalment de la presó...de casa,
aquest lloc tan bonic i gran ja no era suficient.
Per això, has marxat segurament, al cel ( si existeix )
allí les limitacions no existeixen,
tens blau mar i blau cel, com els teus ulls, pare,
com blaus i blancs seran els colors
que em portin sempre al teu record.

Escrit per : Lilhit
Centrifugant Sentiments- pag 8
























2 comentarios:

  1. Gracias Lilhit. Qué emotivas palabras,a tu padre. Me has hecho recordar, aunque siempre ésta presente en m corazón, a mi padre, que también partió, hacia ése lugar, donde no existen limitaciones.
    Gracia de nuevo, Un beso!!

    ResponderEliminar
  2. igual se conocen allí !. y saben los dos que les recordamos mucho también.

    ResponderEliminar