viernes, 15 de marzo de 2013

2ª PRESENTACIO DEL BLOG


Aquet blog pretent ser una mica de tot. Encara que soc i defenso el catalá totalment, no em considero radical, per tant podem trovar escrits i comentaris en castellà també. El mes important es compartir, comunicant. Per aixó els meus dos primers llibres son en el dos idiomas, sense cap tipus de discriminació tal com raija. Com els meus amics… tal com son.

Intentaré dar a conocer, siempre que ellos me autoricen, sus trabajos, sean de pintura de poesía de música, de cerámica de literatura, en fin todo aquello que a mi me estimule por su creatividad y sensibilidad.

El meu primer llibre es diu: Centrifugant Sentiments- Centrifugando sentimientos, i va neixer l’any 2005, té unes 85 pag .



Los dibujos son de Pilar Tarifa.

El segon es diu: Lletres per un cor que vull- Letras para un corazón que hierve, es de l’any 2007, té 220 pag. .



Los dibujos son de Montse Martinez.

Actualment tinc moltes vivencies i experiencies amagatzemades i un llibre pendent de sortir, que no tinc clar si sortirá, o no? dependrà de la financiació, que avui per avui, està un tant malmessa.

Espero que te encuentres bién entre mis amigos, mis escritos, mi eventos y los de cualquiera de vosotros que queráis compartir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario