domingo, 28 de julio de 2013

Una questió de Sensibilitats-Toti Soler a Vilanova i la Geltru


Ahir dia 27 de Juliol del 2013- va ser un día on els sentits van posarme, com qui diu la pèll de gallina. Pel matí van despedir al amic Miquel Bou, amb una cançó, que en va fer esborronar la pèll : "una furtiva lágrima", no recordo ara, si era Pavaroti, Caruso o Kraus, però aquell silenci i aquesta cançó feia tremolar el ulls.
Peró la vida segueix i despedit el amic, tenia l'oportinitat de sentit aquella nit a 2 minuts de casa un recital d'un guitarrista, que també en fa esborronar ( no "tocan" la guitarra, jo la toco i no pasa res, els meus dits no saben fer sortir d'una guitarra aquest sentiment. No tots saben produir aquest efecte als seus recitals). Jo, que tinc uns quan anys, que he sentit alguns monstres en recitals, quan tinc l'ocasió, m'agrada regalar-li als sentits un concert així. 
Per tant a les 22 horas vaig anar al Ateneu Vilanovi  a veure si trobaria entradas, i si, i lloc a primera fila per observar els seus moviments de dits i notar com rebotaven les notes a la cara.
La sala no es masa grand, peró estava a petar de gent, tota amb una edad, nostàlgics seguidors, amics, en fi una bona hora i ...repeticións... i contents cap a casa. 

He posat un video d'ell de la cançó de Susanna de Leonard Coen, aquesta versió que he trobat no té el mateix carisme per mi, com  tenia en el any 2007, en el Teatre Auditori Sant Cugat del Valles amb l'homenatge a Leonard Coen- Acordes, però es també molt bonica.



Toti Soler a Vilanova

No hay comentarios:

Publicar un comentario