domingo, 28 de abril de 2013

DIMARS DIA 30- DE 1 A 1,30 HORES. comença " LA BÚSTIA DE LES EMOCIONS "



 Demà, dimars dia 30 de Abril del 2013, començem el programa de radio Calafell 107.9, que estava aturat, ja que tenia que començar el Setembre del any pasat, i per raons de salut es va tenir que ajornar.


Peró...recuperada la Karma, no puc deixar de tornar a agafar tots el papers preparats, actualitzar teléfons, fer fotocopias, afinar la veu , treure la vergonya, els nervis i contactar amb la paciencia de la  Kelly( técnica de só), i amb un parell de  K, gravar el primer programa.

La primera carta que ha escollit la bústia , es del any 2002 i porta per titol  "SILENCIO". per tan l'invitada. la primera invitada es la  Mari Carmen Martinez Gutierrez, que va quedar finalista del concurs " Cartes romantiques de Calafell " de aquell any 2002.

Les cartes  s'anirán agafan sense cap ordre, La importancia es del protagonista, no tan del lloc que va quedar, ja que per la Bústia de les emocións, es mes important les emocións escritas pels escrit@rs.

LA... KARMA

El programa consta de dos parts:
La primera. es per coneixer a la invitad@, saber el seus gustos, aficions, uns petits apunts sobre ella o ell.i llegir ella mateixa la carta elegida.

La segona part es músical, es tracta de buscar una canço, que tinguem com original d'un autor,  mes o meyns conegut i buscar el mateix títol interpretat per un altre cantant-s,grups o duets. La canço, pot millorar o ser completament diferent, aixó ho fará la versió.

Que te que veure aixó amb les cartes romanyiqués?, dons bé, d'alguna manera vull dir que una mateixa lletra de carta,de poesia de cancó pot variar segons l'interpretació. 

Espero que els hi agradi, el fet de saber que els concursants, tenen importancia per ells mateixos, independent de si han guanyat o no al presentarse al concurs que porta ja 20 anys, funcionant i molt bé, per tant poden venir al programa tantes vegades coms anys han participat.
LA...KELLY

3 comentarios:

  1. Hola,Lilhit!! Estaré la primera para escuchar "La Bustia de les Emocions" y ante todo desearte muchas ¡¡felicidades por tu original programa de titulo tan sugerente y romántico. Creo que va a gustar, porque, en definitiva ¿quién no tiene siempre las emociones a flor de piel?Todo en la vida son emociones, unas alegres otras no tanto, pero emociones al fin y al cabo.¡¡Enhorabuena, Karme!!

    Solo un apunte mas, "Silencio"fue ganadora en 2002 y si te fijas has puesto finalista, no tiene importancia y te lo digo porque se que no te has dado ni cuenta. Un abrazo!!

    ResponderEliminar
  2. jejeje, eso me paso una vez, queria decir finalista cuando era la ganadora (llegó a la final). Me hizo una ilusión fui finalista y yo pense que era la 2 o la 3. Era una de las 30 que nos entregaron un talón de 15 euros que caducaba pronto sino no lo canjeabas por un juguete erótico ( que por supuesto, eran mas caros, con ese importe solo tenias el envoltorio). Después me "console" cuando medite, eramos más de 300 participantes, era un concurso de poesía erótica de toda España.
    No te quería sacar mérito, lo sé, pero mira con la aclaración tuya y mia, lo dejaré como esta. Pero gracias por la rectificación.

    ResponderEliminar
  3. Pues mira eso pienso yo también, fnalista, ganadora, participante...¡que más da! el caso es que todas están escritas con la misma ilusión y dedicación y verlas publicadas es siempre satisfactorio, ésa es la mejor recompensa.
    Un abrazo Lilhit!!

    ResponderEliminar